söndag 2 oktober 2011

Ljuset i tunneln

Det är precis vad min lilla Knatte är just nu. När jag är i stallet så är det de enda jag tänker på just då och tankarna och sorgen över lilla Selma liksom ligger i ide för en stund när jag är där.
Både igår och idag har Knatte gått bra. Igår tänkte jag mycket på "speedcontrol" och satt och lekte på fyrkanten och linjer och red allt ifrån myrsteg till mellantrav. Blev ett väldigt lätt pass eftersom jag viste att vi skulle träna idag.
Idag blev det jobb med att få dom där små bakbenen lite rappare och snabbare. Han levererar verkligen träning på träning och snappar upp allt väldigt snabbt och det känns som att vi kommer framåt väldigt fort.
Har faktiskt börjar fundera på när han ska få sin vila för egentligen hade jag velat ställa av honom om inte allt för länge när han går så himla bra som han gör nu men samtidigt så hade de varit bra om vi kan va igång tills de blir allt för dåligt underlag. Jag får fundera på det hela.

Va lite slarvig och glömde ta kort på dagens outfit men igår hade jag detta schabraket som jag har ägt i säkert 3 år och är använt 2 gånger tror jag. Jag tycker de är svinsnyggt med passformen är väl sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar