onsdag 27 juli 2011

Massa nya saker

Sadeln fick godkänt även under ridning för tränaren och är därmed den enda sadel som inte glappar typ 5 cm när Knatte rör dig, så nu är den min. En alldeles egen Passier Optimum:

Den ska iväg på lite service nästa helg förhoppningsvis och stoppas om och även sadelgjordsstropparna ska bytas då jag tycker dom är lite väl uttöjda.


Köpte även en ny dressyrgjord som är supermjuk och fin ifrån Forestier:




Fyndade ett fleecetäcke ifrån hööks för hela 67:- haha ibland är det bra att ha en häst med udda storlek.





Har satt på mitt OS pannband på Knattes träns nu med och de blev faktiskt himla fint och jag har även köpt tyglar ifrån Anky:






Knatte skulle ju egentligen ha vilat igår men eftersom Anni kunde komma ut så blev det ridning i skritt och trav i en kvart ungefär så han fick vila idag istället. I morgon tror jag att jag ska rida ut en sväng om de är hyfsat fint väder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar