tisdag 12 juni 2012

Nöjd!

Lasttränade idag igen för jag hade ändå transporten på bilen och det gick super. Stod någon minut och tjurade men sen gick han in säkert tio gånger utan problem så det känns inte som något problem alls med lastningen längre vilket känns väldigt skönt!

Gjorde något jag inte gjort på flera månader och det va att longera. Innan har han blivit lite misstänksam på mig när jag står där i mitten och slängt sig lite och har varit allmänt gänglig och vinglig men det syns att han verkligen har blivit starkare i kroppen för han va riktigt fin idag och det va väldigt kul att se honom ifrån backen. Gjorde mest övergångar skritt-trav-halt och han kämpade på bra. Han va väldigt lugn men när han gick som bäst så glömde jag ju givetvis att filma men ni får en lite snutt iallafall:-) Filmen är lite hackig och ser ut att gå lite i slowmotion i början men ja ja ni ser ju att de är en häst!

Knatte longeras i trav


Idag har jag även plockat ihop min "Kolla masken" så den ska skickas in idag så får vi se om det finns någon mask i den där lilla magen.

2 kommentarer:

  1. Saknar uppdatering :):):) så roligt att läsa och följa er :) Catharina

    SvaraRadera
  2. Får man följa :)? Catharina

    SvaraRadera