söndag 10 juni 2012

Regn, regn, regn

När har hela himlen gråtit färdigt? Jag börjar bli sugen på riktigt sommar nu och lite värme för detta är inte roligt. Hoppade över ridturen idag och tar de i morgon istället för idag va vi och hämtade transporten som förhoppningsvis är lagad och ska besiktas i morgon igen så då hoppas jag på att den går igenom. Jag ska lastträna i morgon tänkte jag och ta en tur i skogen. Mysigt värre!

Satt och kollade på nätet och hittade ett väldigt fint tävlingschabrak på www.tophorse.se som jag bara måste ha (eftersom jag tävlar så extremt mycket. Eller inte.)

Om jag bestämmer mig för att köpa de så bara måste jag ju ge mig ut på tävling snart. Kanske kan va bra för att sporra mig själv lite?
Hur viktigt är det egentligen med tävling om man tänker efter? Jag njuter nog egentligen mest av samarbetet och utvecklingen med hästen och sen är en bra tävling bara ett kvitto på att de man gör just den dagen dom minuterna är bra! Men jag kan inte säga annat än att jag emellanåt blir lite sugen men jag vill få till ridningen bättre på hemmaplan innan vi ger oss ut men till hösten så kanske, kanske. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar