söndag 18 december 2011

Det suger i ridtarmen

Knatte är mest ute och skrittar och mer spännande än så är det inte. Ska ta tag i att lämna in min sadel så att dom kan vidga bommen för jag vill igång och rida nu! Känns så ledsamt att bara skritta även om det är hemskt mysigt i skogen men de här himla regnandet börjar tära lite på humöret. Varför kan de inte va lite snö och sol för? De är ju mycket mysigare tycker jag.

Denna veckar får nog stora röd vila en hel del för på måndag jobbar jag dygn, tisdag på salongen mellan 11-19, onsdag och fredag dygn. Så det är verkligen fullt upp och enda dagen jag hinner rida på under vardagarna är torsdag så det får väl bli en tur då i alla fall.

Snälla tomten! I år önskar jag mig bra underlag så vi får komma igång och att det inte ska va något problem med den lilla kotan sen när vi ska igång. Tack på förhand!

Hittade den här gamla bilden på mig och Dutte och han fattas mig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar