torsdag 15 december 2011

Stövlarna

Jag tror jag är lite lätt knäpp alltså. Jag har drömt mardrömmar om att stövlarna inte skulle bli bra i två nätter och va laddad som attan idag för att kolla hur dom hade blivit.
Jag fick mig ett gott skratt när jag kom till skomakaren för stövlarna hade varit stenhårda i lädret så de hade inte gått att lästa ut dom en mm haha. Det blev en kil istället och såhär snygga är dom på:


Nypriset på ett par sådana här stövlar är nästintill 8 tusen med dragkedja och den lilla kronan så jag känner att jag har gjort ett klipp. Hoppas dom är sköna att rida i nu bara för annars blir det till att ha lite skavsår ett tag nu. Men de kan de ju va värt:)

Har tyvärr inte så mycket spännande att uppdatera om Knatte då vi enbart rider ut och skrittar och travar lite och njuter av att de snart är jul (och skitväder. NOT!). Men han sköter sig bra och verkar trivas rätt bra med livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar