söndag 25 december 2011

God jul och skritt i skogen

Började dagen med skattjakt i hagen och hittade faktiskt Knattes sko som han hade vridigt av riktigt snyggt! Skon såg ut som ett S så det va inte ens någon ide att tänka på att räta upp den utan jag fick slå på en gammal sko men sno snösulan och va tusan de blev inte så vackert men de sitter en sko på i alla fall och jag hoppas den får sitta där ett tag.

Sen skrittade jag och Åsa ut en runda i skogen och det va väldigt skönt att få komma ut och få lite frisk luft efter gårdagen. Knatte va väldigt pigg idag så det ska bli himla rolig att få komma igång nu igen!

Tänkte jag skulle försöka lägga upp lite bilder på en del av julklapparna i morgon men det enda som är hästrelaterat är egentligen mina stövlar men dom har ni ju redan sett. Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv med familjen! God fortsättning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar