tisdag 6 december 2011

Snö. snö. snö

Hur mysigt som helst när snön faller ner på väg ut till stallet. Slutade jobbet vid åtta och släppte ut hästapollarna och mockade lite och njöt av den kyliga luften och snön. De är så ljust och fint ute och hästarna verkar va på toppenhumör och busade runt i hagen innan jag kom med middag.

Knatte i hagen med sin lilla kompis:

Idag har jag köpt mina fin fina Königs Grandgester och dom kommer om ett par veckor och jag är helnöjd!!! Fick även Knattes nya täcke idag så det ska han få ha i morgon om det passar och i morgon eftermiddag ska jag och Becca in till storstaden och köpa stallskor. Någon som har tips på några bra varma skor man kan rida i?

1 kommentar:

  1. http://www.hooks.se/product.aspx?productid=210071&deptid=78&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

    Jag köpte dom här förra året...underbart varma!

    SvaraRadera