måndag 5 december 2011

Om ifall att

Om man hittar ett par Königs Grandgester i nästan sin storlek för ett kanonpris så kan man väl inte låta bli att köpa dom? eller? neeee... Man får fjästa för sin sambo och påpeka flera gånger att just dom där stövlarna hade varit himla fina i ett paket under granen i år och att man till och med kan betala lite själv om det ska va så. Bara dom får sitta som ett hårt skal runt mitt ben när jag ska skumpa fram på min älg nästa år så är jag nöjd

Och den där snygga lilla kronan på med. I löööööv it!


4 kommentarer:

  1. Vänta lite här nu...NÄSTAN din storlek?? Hahaha...jomen det känns ju 100 gunnar!

    SvaraRadera
  2. haha jag ska lästa ut dom lite bara. Fattar inte varför jag föddes med världens hetaste vader

    SvaraRadera
  3. Hur ser heta vader ut?? HAHA!!

    SvaraRadera