måndag 12 december 2011

Gårdagen

Igår skulle jag och Åsa ta en skrittur i skogen men på något konstigt vis slutade det att både Knatte och Karla busade och Knatte visade vilken av dom två som va hopphäst i gänget;) haha han går fram precis överallt den häst utan att fundera på om de är farligt eller inte. Helt undebart!

Hämtade mina stövlar i lördags och dom är så sjukt snygga! Skicket är mycket bättre än jag förstod det som när jag pratade med förra ägaren så jag va glatt överraskad. Ska lämna in dom hos skomakaren i morgon så att han får sy i en liten kil då dom är ett par cm för smala vilket jag visste redan när jag köpte dom. Hoppas på att dom kommer att va färdiga ganska snart:)



Jag hoppade över att linda honom igår med för att kunna se idag på morgonen hur benet såg ut efter natten och de va fint idag på morgonen så det är skönt att slippa de nu!
Mockde hela stallet idag på morgonen och hade hög musik på och skrålade med i refrängerna. Trivs verkligen som fisken i vattnet och de enda jag längtar efter just nu är lite snö för jag tycker de är så mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar