lördag 19 mars 2011

Ambivalent

Hur gärna jag än ville hata snön idag så kunde jag inte annat än njuta för en sekund när solen lös emellan träden och över lanskapet låg snön som ett vitt täcke. Underlaget va mycket bättre än för några dagar sedan och jag kunde till och med galoppera lite vilket va mycket uppskattat.
Keano, min trogna följeslagare blev dock alldeles för varm och låg mest och rullade i snön eller vilade så vi fick vända ganska tidigt på rundan så att han inte dog av överhettning.















Det blev mycket flyttade på bogar och bakdelen idag och lite skänkelvikning över vägen och målet är hela tiden att behålla bjudningen framåt och till handen. Jag tycker han gick helt ok och i morgon taggar vi för att träna för Anni!




Bonus bild på världens bästa och sötaste kat Selma!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du var med igår Stina! Härligt att spendera sin fredagskväll i ett ridhus :-) KRAM!

    SvaraRadera