måndag 21 mars 2011

Vakna med (rix) morgon zoo

Så här ser det ut ungefär varje morgon hemma hos oss




















När Joakims klocka ringer vet Keano om att man kan få komma upp i sängen på lite morgonmys innan det är dags at dra iväg till stallet. Så någon timme ligger Zelda och Keano och sover och jag ligger i dimman tills min klocka ringer.

När klockan väl ringer så blir det dags för stallet som konstigt nog aldrig känns jobbigt hur dåligt man än sovit under natten.Och idag skrattade jag åt min lilla hästapolle som tycker att de där med färdkost till hagen är en mycket bra sak!



När pollarna hade kommit ut så va det dags för lite mockning av stallet och jag har äntligen hittat mina hörlurar till mobilen så tiden bara sprang iväg när det skrålade någon gammal rockklassiker i öronen. Härligt!
Nu ska jag in till charlies och hämta mitt pannband som har modifierats lite till att kunna sitta på kandaret. Slänger in en bild senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar