fredag 18 mars 2011

Vad hände?

Igår lös solen och man känd att äntligen är våren på väg. Barmark på vissa ställen och hästarna har fått lite vårkänslor men sen plösligt kom den. SNÖN!!!
När jag skulle åka hem från Annis träning igår så va det kaos. Det stod lastbilar överallt i backen hem till oss så det tog lång tid innan jag va hemma och kunde krypa ner i sängen.
Idag hade jag egentligen tänkt rida men jag blev bara så sjukt osugen när all snö kom. Hallå liksom jag har redan ridit i snön hela vintern!
Jag får se hur det känns senare idag men annars får vi ladda idag och ta det i morgon istället.

Keano undrar vad all snö kommer ifrån
















Här kommer en liten film från träningen för Jill i helgen. tyvärr blir kvaliten jättedålig när den kom från mobil till nätet men lite er man iallafall
Jag och Dutte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar