torsdag 31 mars 2011

Dödligt trött

Idag känner jag mig helt död i kroppen. Är bara hur trött som helst och energin är som bortblåst.
Men jag kunde inte låta bli att le när kom hem ifrån jobbet i morse och insåg att jag hade fått hem min Kyra K jacka som jag fyndat på tradera. Mycket nöjd med jackan för de priset!




Blev ett pass på banan idag också. Känns som att detta har varit en tråkvecka för min stackars häst för de har helt enkelt funnits för lite tid. (Jag har dock ridit över lite bommar idag och de gillar han!)
Målet idag va att få honom så lösgjord så möjligt till träningen på lördag eftersom jag jobbar i morgon igen.
Tycker han känns väldigt fräsch och med på noterna och jobbade en hel del med att samla galoppen idag, och sista varvet på volten va verkligen super. Rätt nöjd med dagens pass förutom att jag känner att min ork inte räcker till för att prestera på topp hela tiden. Men till helgen blir det nya tag.
Har för övrigt anmält mig till årets första tävling vilket är med skräckblandad förtjusning som alltid!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul med tävling!!
    Vart ska du åka?
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det blir i vetlanda. Lite lagom långt att åka;) Jag försöker att låta bli att tänka på de för jag blir ju så himla nervös!

    SvaraRadera