måndag 14 november 2011

Aktivering

Bästa känslan ever på Knatte idag. Red med en liten sporre vilket jag inte brukar annars och jag fick en helt annan koll på bakbenen och mycket bättre kontakt med hela honom på något vis. Han va väldigt rund och fin och det kändes som att han verklogen blev på alerten! Jobbade mest med att ställa igenom ordentligt då han gärna blir rak i högersidan och lite överböjd i vänster. Tyckte jag fick ett härligt sug i båda tyglarna och bakbenen svingade på fint framåt. Jippi va kul de är att rida!

En 10mm kulsporre

Det fick bli ett schabrak ifrån mias idag och passformen är verkligen kanon på dom!

Och jag brukar tvätta mina eskadronskydd i tvättmaskinen och dom blir verkligen som nya då (kolla dock inte på bootsen som inte är nytvättade haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar