onsdag 23 november 2011

Gulliga hästar

Idag har allt verkligen gått toppen!
Började dagen med att Knatte gick på helt själv på transporten och stod sen som ett ljus hela vägen fram till nya stallet och sen har har varit så himla go hela dagen. Han har fått nya kompisar, nytt stall och ny hage och han har tagit allt med ro. Verkligen jätteskönt och jag fick med mig det mesta av mina saker så det är inte jättemycket kvar att ordna med i det nya stallet.
Knatte ska få gå ihop med en supersöt 6 månader gammal hingst och jag tror dom kommer ha de riktigt roligt ihop:)

Knatte i sin nya hage:

Den nya jättestora fina boxen:

Känner mig väldigt glad idag för allt har verkligen gått bra. Duktiga Knatte fnatte!

1 kommentar:

  1. Fin häst! STOR häst! Den där vågar inte jag gå ut med sa Daniel...haha!!!!

    SvaraRadera