tisdag 8 november 2011

nu får jag allt rycka upp mig!

har inte mått sådär hundra bra de sista och tyvärr har bloggen blivit lite lidande. Men Knatte har varit igång ett tag nu och han känns fin.

Red ett pass idag på banan och gjorde si sådär hunda övergångar kändes de som. Jobbade väldigt mycket med täta snabba övergångar och han kändes väldigt fin och ihop. Som en liten köttbull i galoppen och då blir den mer rund och han kommer igenom sprången bättre. tycker han trampade på riktigt bra och de känns rätt maffigt med en häst på närmre 1,80 som tänder till lite och laddar lite för en galoppfattning. de är livskvalite de

3 kommentarer:

  1. Ja nu får du skärpa dig :-)

    SvaraRadera
  2. haha jag gillar inte alls när folk inte uppdaterar. helst varje dag ska de ju va någo nytt så nu jäklar så får jag skriva så de glöder i tangentbordet

    SvaraRadera
  3. Ja annars ska jag inte uppdatera förrän du gör det...vad ska vi DÅ läsa??

    SvaraRadera