måndag 28 november 2011

I said that's life

Knattes kota kändes bättre idag och jag hoppas på att det går stadigt åt rätt håll nu. Fortfarande svullen men kändes mindre idag. Longerade lite innan jag red för att kolla om han va ren i skritt och trav och det va han. Syntes ingenting alls så jag skrittade ut en väng i de härliga vädret och verkligen njöt!



Har varit och hämtat torv idag som jag ska testa att ha blandat med spån och mockat och fixat och de är så mysigt att bara gå och fixa och dona lite i stallet. Är det de dom kallar livskvalite?


Hade ett litet lätt bryt igår över Knattes kota för jag ska alltid ha sådan otur men jag hoppas på att det släpper snart och gör det inte de så är de ju inte hela världen utan då får vi kolla upp det och är det någonting så är det ju bara lite tid det tar och det har jag gott om.


Passade på att lasta Knatte idag när jag ändå hade transporten vid stallet och han gick på direkt idag också men va lite orolig inne men han slappnade snabbt av och åt sitt kraftfoder. Gick superbra att backa ur honom och jag har verkligen bestämt mig för att detta ska övas på varannan vecka i alla fall så att det inte blir någon grej av det hela. Duktiga Knattsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar