söndag 20 november 2011

Fullt upp!

Den här helgen känns de som att de har varit fullt ös. Lördagen vegs åt lastträning och jag är så himla glad över att jag tog hjälp med de! På bara ett par timmar så hade Anita lärt Knatte att gå på genom att bli inskickad ifrån sidan och han stod lugnt och fint och åt sitt kraftfoder där inne när vi stängde bakom som att han aldrig gjort annat. Så himla roligt att se och mitt leende sträckte sig från öra till öra:) nu hoppas vi att det fungerar på onsdag när vi ska flytta också hihi. Om inte annat så vet jag hur jag ska jobba med honom;)

Idag har min älskade syster varit på besök ifrån Borås och då fick hon givetvis rida på Knatte en stund och både Fanny och han är så himla duktiga! Märks att Fanny rider mer själv nu och Knatte knatar bussigt runt som att han aldrig gjort annat. Tyvärr så försvann filmen där dom travar men lite skritt kom på film HÄR i alla fall.

Så söta



All övrig tid har gått åt att mysa, gosa, leka och leka lite till med den här godingen:


Han är verkligen helt underbar och han ligger och myser i vår säng hela natten och är det ingen som bryr sig så jamar han bara lite och klättrar på benet så vi inte glömmer bort honom;) gullis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar