torsdag 17 november 2011

Nya skor på fötterna

Idag har Knatte fått nya skor så i morgon kan vi ge oss ut på en tur! Han har fått lite lugnade innan pga att han bara är skodd så få gånger men idag så fick han bara hälften men han va super lugn och fin under hela skoningen så nästa gång kan vi nog köra utan.



Idag va jag även tvungen att säga hej då till min älskade hovslagare som har varit precis toppen under hela tiden vi bott här och de kändes hemskt tråkigt men jag är helt säker på att det kommer bli bra med den nya jag ska ha. Det blir en nygammal hovis som jag hade för några år sedan som jag va jätte nöjd med då och hon har mer all säkerhet inte blivit sämre tror jag;)

Nej nu ska jag slänga mig in i duschen för om ett par timmar så ska vi iväg och hämta den här finingen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar