lördag 26 november 2011

Jag hittar inte julen

Jag satte upp en liten en på trappan men hittar inte ljusslingan som vi brukar ha ute. Vad tusan har jag lagt julen? De ser tomt ut utan ljus


Idag när jag slutade jobbet så stack jag in till granngården för att köpa foder och sen for jag förbi ikea lite hastigt och lustigt och köpte en jättefin stor julstjärna som står på fot för endast 129:-! Tycker den blev jätte fin i vardagsrummet.


Har även fått upp julstjärnor i fönstret och testade till och med att sjunga lite julsånger men de är något som fattas liksom..... julstämningen!

Träningen idag blev inställd pga vädret vilket jag tror är första gången någonsin och jag deppar ihop lite för jag är fruktansvärt träningssugen men de är bara att bita ihop och vänta en stund till. I morgon tänkte jag att jag skulle ge mig ut i skogen i stormen:)

Måste bara lägga upp en film på våra gulliga katter som busar som tokar här hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar