söndag 8 januari 2012

Inspirerad

Igår va jag och tittade när min tränare tränade för sin och jag har aldrig sett dom så fina. Det va allt för länge sedan jag såg dom och när man ser Annis häst Nicke lite allt för ofta så glömmer man nästan bort hur fin han är och igår så fick jag bara en sådan där wow-känsla! Det är så otroligt roligt att få följa någon som utvecklas så och jag vet ju egentligen att de är en jättefin häst men igår va så roligt för man ser så tydligt att dom har tagit stora kliv framåt och det är så himla trevligt att se ett ekipage i tryck utan att det finns någon spändhet hos hästen. Ska bli otroligt kul att få se vad som väntar denna säsongen för det ser verkligen lovande ut:)

Kan säga att inspirationen satt i idag när jag hoppade upp på Knattsson ända tills jag insåg att det bara gick att skritta idag pga isgata och där dog den!
Men det blev en massa halter idag och jag böjde och fixade lite och han kändes väldigt mjuk och fin i kroppen trots kylan och halkan.

Han skummade ordentligt i munnen i alla fall:


Efter varje ridtur brukar Knatte få en godis och han är så himla söt när han står och väntar på den och står och guppar med huvudet upp och ner



I morgon ska jag lämna in min Passier Optimum så att dom kan vidga den i bommen en storlek så att vi kan ha kvar den ett tag till. Hoppas det går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar