lördag 7 januari 2012

Nya dojjor och shopping

Knattson skötte sig kalas idag när han fick nya skor för första gången utan något lungnande. Väldigt skönt! Så skönt när man byter hovslagare och hon säger och gör precis som den andra har gjort och pratat om. De känns tryggt och bra och jag hoppas skorna sitter på ett tag nu i alla fall:)

Jag har nätshoppat lite idag också. Blev ett ländtäcke i storlek XL och ett par ridbyxor ifrån eurostar. Någon som har ridbyxor i samma märke som vet hur kvaliten och passformen brukar vara?

Nu ska jag åka och kolla när tränaren tränar och få lite inspiration!

1 kommentar:

  1. Jag har ett par ES tyvärr va inte mina värda sitt pris! De tappade färg efter första tvätten och töjde sej.. Jag gick iofs ner i vikt å nu sitter dem som ett par baggy
    Men sköna är de iaf!

    SvaraRadera