onsdag 4 januari 2012

Longering i storm

Idag skulle Knatte egentligen skos men pga av stormen så väntar vi med det till helgen istället vilket kändes bra. Har inte sovit en blund på hela natten utan vaknade av att Keano låg och morrade och sen låg han och skakade som ett asplöv i sängen så han va väldigt rädd för de ven hur mycket som helst och smällde till lite här och var ute.

Hade bestämt mig för att longera idag och trots att det blåste massa när jag kom till stallet så gjorde jag de. Försökte filma lite men filmen lägger sig på fel håll hela tiden men jag lägger ut den ändå. Hästen är ju söt och va väldigt pigg idag så det tog en stund innan han kunde trava på normalt:

Knatte travar

Testade ett rakt bett på honom idag och jag tyckte han verkade rätt nöjd med de så vi får väl se hur det känns att rida på de.

Keano tyckte det va allt för kallt och blåsig så han gick och la sig och sov i höet den latmasken:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar