lördag 21 januari 2012

Trimm i minus



Jag och Åsa stack till en åker lite längre bort idag och trimmade på lite och båda hästarna va jättefina! Åsa försökte ta lite kort men tyvärr så blev dom väldigt suddiga men ett litet smakprov kan ni få i alla fall:


Knatte va väldigt pigg och tycker de är lajbans att va ute med brun fröken på äventyr. Nu vill jag bara ha lite snö så att underlaget blir lite bättre för då kan man ju rida på ordentligt. Så härligt bara att kunna känna att vissa saker finns kvar där under den där långa lurviga pälsen på Knattsson och han känns faktiskt på g. I morgon blir det lastträning igen!

2 kommentarer:

  1. Halkade in på din blogg en dag och trogen läsare sen dess.... Verkar vara en himla trevlig häst du fått tag på :) //catharina

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt! Du har verkligen gjort min kväll:) Jag är faktiskt supernöjd med min lilla Knatte han är dupertrevlig att jobba med och gör alltid sitt bästa. Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera