torsdag 12 januari 2012

Nya brallor men inget ländtäcke

Beställde ju ett ländtäcke och ridbyxor ifrån www.hastbiten.se och fick paketet idag men jag blev lite lätt besviken för det var bara ett par byxor i?! what de fuck liksom...
Dom ringde sedan och sa att dom tyvärr hade glömt att plocka bort ländtäcket ifrån hemsidan och tyvärr va de slut både där och hos tillverkaren så nu står jag utan regntätt ländtäcke i alla fall. Någon som har någon bra ide på vad man köper stora ländtäcken?
Funderar på att beställa ifrån Mias så kan jag välja färg och storlek själv men jag vet inte riktigt hur lång tid de tar innan man får de och nu känns de nästan som att vintern snart är slut och snart är det ju GBG horse show och då kanske de kan va värt att vänta. Hmm jag får väl vänta lite.

Här kommer bilder på ridbyxorna som är ifrån eurostar och va supersköna!


Blev tyvärr ingen longering idag för banan stod i vatten och vädret är SKIT! IGEN!
Laddar om inför morgon dagen då det blir vaccinering och koll av tänderna. Ska bli skönt att kunna bocka av de på listan och jag hoppas de inte är allt för mycket att ta:)

1 kommentar:

  1. Såg ju att det marina från Charlies som jag har med reflex hade stl XL det också :-) Inte konstigt att det var för litet för Knatte! Fick du byta det eller hur gick det?

    SvaraRadera