onsdag 15 februari 2012

Jäkla skiiit!

Va så jäkla sugen på att rida idag och tog ut Knatte i gången och såg att han hade tappat en sko. Skiiiit!!! Dubbel skiiiit till och med!  Visserligen skulle hovis komma idag men jag hann inte rida efter.
Jag kände mig verkligen som ett barn på julafton som inte fick julklapparna och blev så himla gring. Jag vill ju rida! Va i stallet emellan 10-15 och fick inte ett dugg vetigt gjort. Vad hände med denna dagen liksom?

Kunde ju i alla fall prova nya tränset i lugn och ro och fick även en supergod dumlekaka av Åsa som hon hade bakat. Mums!

Såhär fint blev de med pannbandet ifrån farmland:

Plockade med mig massor av bett idag som jag ska sälja för jag har verkligen bestämt mig för att inte ha något gammalt kvar nu utan allt de jag inte använder säljs!
Det va på ett vis fördelen med att byta häst för jag hade inga saker som passade och har varit tvungen att investera i nytt och de har gjort att det nu mest bara är de som används varje dag som jag har kvar. Allt annat säljs på tradera som är mitt favoritställe att sälja saker på. Tycker alltid jag har fått väldigt bra betalt för sakerna där och det är smidigt när man kan se att köparna är seriösa eftersom alla har individuella betyg satta på sig av tidigare kontakter.

Köpte en tyghylla på ikea för ynka 39:- kr som är perfekt att ha benlindor i och det blev såhär:

De är lite spännande att alla mina bilder jag tar med mobilen numera är spegelvända. Vad beror de på?
Fick för övrigt mail idag om att sadeln är skickad så har jag tur så kommer den innan helgen.

3 kommentarer:

  1. finaste finaste knatte! han är verkligen godis för ögonen! längtar till nästa helg :)

    SvaraRadera
  2. Jag började fundera på vilket stall eller i alla fall vilken gång Knatte stod i...kände inte igen mig :-). Spegelvänt....Knattson har lekt med boll idag. Måttligt road!

    SvaraRadera
  3. Fanny hoppas vi får rida honom bara för han ska ju dra ut sina vrgtänder i morgon men jag håller tummarna:)

    Åsa visst blir man helt snurrig! Fattar inte varför den gör dom spegelvända? haha. Tyckte lillen bollen va rolig?

    SvaraRadera