torsdag 2 februari 2012

Styrketräning

Idag har jag gjort allt det där tunga jobbet i stallet.
Först åkte jag och hämtade 15 balar torv som jag bar in i transporten själv, åkte till stallet och tog ut hästarna och bar vattenhinkar och sen skulle dom där balarna bäras in i stallet med. Lite svettigt!
Mockade hela stallet och fyllde på mina fodertunnor och sen va jag trött. Har haft hemskt ont i mina knän sedan ridturen igår pga av kylan antar jag så jag lät faktiskt mig själv vila idag.

Igår shoppade jag ny mobil som ska va extra tålig och klara av vatten, damm och har extra starkt glas. Hoppas den håller sig bra i stallet som ändå är en rätt så utsatt miljö för en telefon. Jag har haft problem med att mina mobiler hänger sig och den sista har varit väldigt krånglig för det går inte alltid svara när någon ringer vilket är rätt surt! Och har de gått att svara så går det inte alltid lägg på...

Samsung galaxy xcover

Bild lånad ifrån google

Nu börjar det närma sig Göteborg Horse Show och jag ska dit med min syster under fredagen och lördagen. Ska du dit något och vilka dagar i så fall?

2 kommentarer:

  1. Du är så snäll och duktig så!! Du använde väl kärran som står i "täckesaffären"? Jo men det var jobbigt ändå :-)Du slapp ju frysa i alla fall..hehe! Imorn är det min tur att konka...

    SvaraRadera
  2. haha ja idag va de inte kallt kan jag lova:P så skönt att ha de gjort med så slipper vi tänka på de på ett tag i alla fall:P

    SvaraRadera