fredag 10 februari 2012

Underskatta inte vila

Eftersom Knatte har gjort två toppenpass på banan aå tyckte jag att han med gott samvete kan få vila idag så det blev bara lite mockning och mys i stallet idag.

Jag måste läga ut en film som jag har blivit hemskt inspererad av nu den sista tiden och den där sitsen hade jag kunnat dö för! Är hon fastlimmad i sadeln?

Damon Jerome

Keanos nya täcke är kanon för när man sitter ner så blir de på täcket så den lilla rumpan är varm hela tiden:



Snart är det dags för Göteborg Horse Show och min årliga lista bara växer på allt jag vill inhandla. Jag brukar skriva upp allt och sen stryka de jag anser är mindre viktigt (vilket nog egentligen är allt nästan) och sen får man helt enkelt se vad man hittar för något. Nu hoppas jag bara att mitt resesällskap systern är pigg tills dess! Trevlig helg på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar