torsdag 3 maj 2012

Älskar paket på posten!

Idag kom mitt efterlängtade pannband och mitt schabrak ifrån tradera så i morgon får ni lite bilder när det ligger på Knatte.
Blev en väldigt lugn tur i skogen idag med bara skritt och jogging och böjde igenom sidorna och han kändes lös och fin. I morgon blir det ett pass på banan och på söndag blir det träning igen fast på ett annat ställe denna gången. Här ska miljötränas!
Jag och Knatte satsar kanske, kanske (om jag lyckas övertala mig själv) på att rida en klubbtävling i mitten av maj om det känns bra. Tycker att jag borde kunna ratta runt i en LB men jag får se om självförtoendet sviker eller om vi ger oss iväg. Allt är ju bra träning nu eftersom han har varit ute så pass lite innan men jag kan inte annat än erkänna att en liten nervositet smyger sig på även om jag egentligen vill se de som ren miljöträning.
Morgondagsen pass kommer att innehålla lite de vi tränade på under förra träningen dvs övertydliga halvhalter och runda formen ytterligare lite till. Och jag ska försöka kämpa med att sitta ner bättre i traven för de e jobbigt som tusan!

Tror de blir en runda till charlies också för jag vill ha ett par bruna benlindor för dom jag har hemma är för korta. Tycker att de är jätte svårt att köpa brunt för många gånger slår de åt de röda hållet och de gillar inte jag. Får se om jag hittar något bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar