torsdag 10 maj 2012

Massa roligt framöver

Jag kollade lite för mycket på väderprognosen idag för jag trodde det skulle regna massa så jag la vila idag istället för i morgon men det va uppehåll hela förmiddag så jag hade ju lika väl kunnat rida.
Fick dock huset städat istället så då slipper jag de i morgon istället.
I morgon jobbar jag bara till 18 och efter de är jag riktigt lååångledig om man bortser ifrån jobbet på salongen på tisdag så då blir det att passa på åka iväg lite.
Näste helg beger mig jag och Knatte ner till skåne för en träningshelg hos Jill Flygare tillsammans med Anni och Nicke. Jag tror inte det kan bli bättre än så och jag längtar redan!


Bild från en träning för Jill på Dutte

I morgon blir det ett pass på banan och jag har inte bestämt mig för vad jag ska hitta på än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar