onsdag 16 maj 2012

Vi är redo!

Alla sakerna är putsade och Knatte är friserad. Hovskägg bort och nacken nyklippt och även vid manken så nu laddar vi för Skåne!
Har plockat i ordning allt så att det bara är att lasta in i transporten i morgon bitti.
Jag måste tipsa om en sak som jag alltid gör när jag tvättar mina saker i fårskinn. Oftast blir de lite knöligt när de är nytvättat och luddet är inte lika fluffigt som innan men borstar de med en borste för katter så ser dom precis ut som nya!

Stövlarna är putsade som attan så man nästan kan spegla sig i dom och träns och sadel är putsat med stubbenstvål som är min favorit alla gånger!

Knatte stod och åt middagshö i hagen och såg allmänt söt ut! Tur han inte vet vad som väntar honom i morgon hihi.
Nu ska jag packa min egna väska! Kan bli lite dåligt men uppdatering nu när jag är iväg men jag ska försöka skriva nått inlägg:-)

1 kommentar: