fredag 18 maj 2012

Uppe med tuppen (och hönorna)

I natt satt vi uppe och pratade och skrattade så vi hade ont i magen ända till klockan tre och jag behövde inte gå upp förän vid halv nio men jag vaknade vid halv sju och va superpigg.

Det finns verkligen inget ställe i världen man känner sig så välkommen på som här och vi har alltid så jäkla kul! Vart enda gång jag är i skåne vill jag flytta hit och idag verkar det som att skåne visar sig från sin bästa sida med klarblå himmel och sol.
Vid klockan halv nio ska jag kolla till Knatte lite extra för dom andra hästarna ska ut till hagen och han får stå kvar inne. Klockan nio kommer två elever till Jill och ska rida och sen är det dags för vårt andra pass och sen beger vi oss hemmåt.
Delar med mig av en bild på Knattes nya kompisar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar