tisdag 15 maj 2012

Tvättmaskinen går för fullt

Det är en hel del man ska ha tvättat innan man åker iväg med pollen så maskinen hemma går verkligen på högtryck! Schabrak, boots, fårskinn, ridbyxor och tröjor. Allt ska tvättas och beslutsångesten över vad vi ska ha på oss ett är faktum! Ska man ha vitt eller cremefärgat eller marin?
Är nästan helt säker på att jag ska schabraket ifrån Esperado en dag i alla fall för de bara älskar jag! Om någon ser något sådan i vitt någon gång får ni gärna hojta till för jag hade velat ha ett sedan som tävlingsschabrak.

Resan blir inte riktigt som planerat då Annis hästapolle fick ont i foten i förgår så det lutar åt att jag och Knatte får åka själva och Anni förljer bara med som sällskap så vi får hoppas på att vi kan åka fler gånger i sommar så att vi kan åka alla fyra.
Idag ska Knatte vila och i morgon tar vi ett pass i skogen. Nu ska jag snart till salongen och jobba mellan 12-21!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar