måndag 14 maj 2012

Walk in closet

Jag har den stora äran att ha mina ridkläder i en walk in closet i källaren. Helt kanon när man har massor av hästkläder som luktar polle som man gärna inte vill ha i närheten av sina vanliga kläder.
I helgen så köpte jag en duschstång så att jag skulle kunna hänga upp jackorna och inte bara ha trådbackarna ifrån Ikea på golvet och såhär blev resultatet:
Jag är jättenöjd och den lilla garderoben rymmer en hel del nu och det enda som jag saknar är en fin tavla på ena sidan. Tips mottages tacksamt på något fint motiv. Eller ska man kanske förstora upp ett kort på mig och Knatte?

2 kommentarer:

  1. Canvastavla med vinterbild som Fanny tog! Schnyggt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får nog bli något sådant! Hade nog passat riktigt bra där inne och perfekt att ha en fin bild på minnet innan man ska till stallet;-)

      Radera