söndag 10 april 2011

Återhämtning

Som jag skrev i förra inglägget tycker jag att min lilla hästapolle har varit lite trött mentalt dom sista dagarna så därför har han fått vila ett par dagar nu och han har nog verkligen njutit av det vackra vädret och så även jag!

Jag har kommit på att jag har slarvat som attan med att longera med pessoalongen på jäääättelänge så det ska jag försöka ta tag i nu i veckan tänkte jag. Han brukar kännas väldig lösgjord och fin efter jobb på den.

Och snart är det tävling:)

3 kommentarer:

  1. i bland kan vila göra underverk verkligen =)Kul med tävling.Vad för klasser ska du starta ?
    mvh/Q

    Hoppas kommentaren kommer fram?

    SvaraRadera
  2. Trevligt att läsa din blogg!
    Vad använder du för linement och paddar?
    Kram Anna Funni Jonasson

    SvaraRadera
  3. Nu kom inlägget äntligen fram Q!

    Jag ska rida en LA:3 som vi gjorde förra året. Jag gillar verkligen de programmet och de är så bra flyt i de så jag hoppas vi kan fixa att komma igen de i år också:D

    Anna jag har ett liniment ifrån www.horze.se som heter B.S Double som är min favorit sedan länge. Är ett kylande linement med både arnika och mentol som jag tycker benen blir superfina av!
    Jättekul att du gillar bloggen:)

    SvaraRadera