fredag 15 april 2011

inget bra

sadeln jag fick med mig hem fungerade inte alls. alldeles för svängd och kändes smal trotts att de är en 4 och han tappade väldigt mycke gång i den och galoppen blev faktiskt riktigt dålig för han kom inte över ryggen. ska åka och lämna tillbaka den idag och fråga om det är något farligt att rida i min för annars tar jag hem den igen och rider träningen i den på söndag och sen åker och lämna den på måndag när den ska iväg till lagning. jag e redigt grinig just nu och är bara trött på att de krånglar




Jag köpte äntligen dessa skydd som jag trånat efter i typ ett år igår och dom satt som ett smäck!



Och vår lilla hund får mig alltid glad. Han satt utanför med bollen och väntade på mig och hästen i typ en kvart.

Snälla kom och lek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar