fredag 15 april 2011

Insperationen är som bortblåst

Ni får ursäkta mina gnälliga uttryck men idag är jag bara inte på humör. Va inne på charlies idag igen och sadelmakaren skulle visst hämta min sadel redan i morgon så hon hinner bli färdig innan fredag så jag kunde inte ta hem den till min stora besvikelse. Och jag VET att de inte är varken deras eller mitt fel att min sadel gått sönder men jag är fan bitter! Jag vill ju ha MIN sadel när jag tränar veckan innan en tävling som är viktigt för MIG även om det inte är det för någon annan och visst vi har inga pengar att tjäna (snarare förlora) på tävlingen och inget vi ska kvala till men jag vill ju ändå att det ska gå bra! Jag har taggat för detta och tränat och jag är alldeles för känslomässigt involverad i mitt eget hästeri så en sådan här sak som kontrollfreaken jag själv inte kan styra är jobbigt.
Dom hade i vilket fall som helst inga så vida sadlar som min häst behöver så jag fick med mig en bates innova? hem istället och ja de är väl bara att rida och va glad nu till min egna kommer. jäkla skitdag! minst sagt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar