tisdag 26 april 2011

När ska jag lära mig???

Idag slutade jag klockan åtta på morgonen och börjar på andra jobbet vid tolv. Jag har alltså väldigt få timmar på mig att hinna åka hem, byta om släppa ut hästar, rida, mocka, duscha, åka till jobbet och äta och detta fungerar inte bra. Även om jag tycker själv att jag inte känner mig superstressad så märker min känsliga häst det.
Jag vet ju egentligen om jag bara använder dom där små hjärncellerna att det slutar likadant vart enda gång men ändå ska jag envisas med att rida ändå. Hur svårt kan det vara att låta bli?

Det resulterade idag i en lite småstressig häst som bjöd väldigt ojämt. Fick till en superduper bra högergalopp som annars brukar va den sämre och jag önskar att jag hade avslutat där för de efter gav absolut ingenting. On, off hela tiden och blev stressad av att jag inte kunde slappna av och bara vänta ut honom. Min häst går som man rider och det är verkligen alltid så. Skärpning Stina!!!!!!!!!! Idag va det helt enkelt SIS (Skit I Sadeln)

I morgon ska hästarna få nya skor. De gillar vi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar