söndag 17 april 2011

Felprogramerad

Idag va det dags för sista träningen för bästa Anni innan tävlingen och jag va jättesugen på att testa innovan fullt ut så att säga.
Det blev dock lite dumt idag för jag som annars brukar va ute i väldigt god tid gick hemma och drog benen efter mig för jag hade inte så mycke att göra. åkte ner till stallet och plockade in och gjorde i ordning pollen för avfärd och tänkte att va fasen, även om jag är tidigt så sticker jag så kollar jag lite på träningen innan min så slipper jag stressa. när jag precis ska lasta får jag ett sms där det står att jag ska träna vid 17.00. klockan är då 16.50 och de tar 25 min att åka! panik!!!
skickade att jag kommer så fort jag kan och sen va de bara att tuta och köra. kom vid tio över och till min stora glädje så va det ingen som skulle träna efter mig som tur va.
Red lite delar ur programmet idag och han kändes ganska fin tycker jag! hade en bättre känsla i galoppen än vanligt och skänkelvikningarna fungerade fint.
sadeln kändes också väldigt bra så nu är vi redo för årsdebuten även om det va lite stressigt idag så löste det sig. Fick till ett rent byte idag också. svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar