onsdag 25 april 2012

Beställning av pannband

Här kommer ett inlägg som är riktat till er som skulle vilja beställa pannband med pärlor som jag har gjort. Som jag tidigare skrivit så gnällde jag lite på nätet om att jag aldrig hittade några pannband i rätt storlek som va fina och fick då ett meddelande av Anna som tillverkar pannband själv vilket gör att du som kund kan välja precis hur du vill att det ska se ut.
Det finns oändligt massa fina färger och fina dekorationer man kan ha emellan pärlorna. Jag fick värsta beslutsångesten men då kom hon  med förslag på hur hon har gjort innan och hade massor av fina bilder. Ett pannband kostar runt 600.- och sen kan det bli lite extra om man vill ha något speciellt.
Jag kan verkligen rekommendera att beställa ifrån henne om ni vill ha något lite extra och sen dessutom få välja designen själv.
Här kommer två bilder till på mitt. Jag älskar de!

Maila mig på susarunt@hotmail.com så får ni henne mailadress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar