fredag 20 april 2012

Knattes nya ursnygga pannband

När man har en jättehäst är det väldigt många saker som är svåra att hitta i rätt storlek och när jag grämde mig över att pannbanden jämt är för små så va det en läsare som hörde av sig till mig att hon syr upp pannband efter mått med valfria pärlor till ett kanonpris så jag va tunget att beställa ett.
Ett sväng pannband i storlek x-full med beiga pärlor och vita och guldfärgade stora dekorationspärlor. Åh va jag längtar efter att få på de på tränset!

Tror ni att han kommer passa i de?

3 kommentarer:

  1. Åh vad snyggt!! Jag har länge varit på jakt efter ett pannband med pärlor till min häst. Har denna läsaren du talar om en hemsida?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska få lite mer bilder av hon som gjort de så jag lägger ett inlägg till där mer info kommer:)

      Radera
    2. Jätte snällt! Tack! :o)

      Radera