söndag 1 april 2012

Kanske turkost eller blått med blommor?

Hittade en hel del snygga schabrak på www.tophorse.se

Har alltid tyckt om turkost men är lite rädd för att jag ska tycka att det blir lite för mycket även om de är kul med något som sticker ut lite. Alla mina saker är i väldigt jordnära färger och det finns kanske en anledning till de:-P
Tyckte även att detta va urgulligt med lite blommor på och marinblått är ju alltid snyggt och lättmachat! Tycker att det kändes väldigt kul med de blommiga tyget men de kanske är för tjejigt? eller?


Dom hade väldigt mycket fint på hemsidan men jag är lite tveksam till hur passformen på schabraken blir när det liksom nästan går nedåt framme vid manken istället för uppåt. Varför liksom?

3 kommentarer:

  1. jag röstar för det marina med blommor! jättefint verkligen!

    SvaraRadera
  2. Turkost va snygg... Skarpa färger är snyggt på fuxar med :) jag har en del vinrött med kantbandsdetaljer till en fux vilket passar bra med ;) catharina

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte det turkosa var jättefint. Skulle passa bra på din häst. Det marinblå tycte jag såg lite väl gulligt ut, men färgen var fin fast utan blommorna.:)

    SvaraRadera