fredag 6 april 2012

Ullaredsshopping

Hittade lite smått och gott men tyvärr fanns det inte alls så mycket fint som jag tycker de har funnit innan utan väldigt mycket är i riktigt dålig kvalite och ser sunkigt ut redan när de är nytt men detta fick förlja med hem:

Och ja de är spegelvänt;)
Detta flugtäcket måste va de bästa köpet med tanke på att det kostar 599:- i butik och jag gav 299:-!


Longerlina


Hönät

Hammare och hovtång om jag ska lära mig att slå på tappskor som känns som ett måste när man äger en Knatte:)


Hövåg och sist men inte mist en jättefin turkos tröja som känns lite snyggt till allt mitt bruna och beiga.

Man får ju verkligen mycket för sina pengar och igår va det inte speciellt mycket folk så det va väldigt skönt.
Jag köpte även lite ben och träningsgodis till Keano för jag har fått för mig att vi ska föröka komma igång med träningen lite mer och jag tänkte jag skulle försöka klicka in honom men klicker. Snälla Jonna ska låna ut lite böcker till mig så att vi kommer igång får lite inspiration på olika moment. Känns riktigt roligt!






2 kommentarer:

  1. Som jag sa häromdagen, till hösten förväntar jag mig att få följa med och kolla på rallylydnadstävlingar! ;-)

    SvaraRadera
  2. haha nu ska vi nog allt ta det lilla lugna! vi måste nog träna lite först känns de som. jag vet ju knappt vilken sida han ska gå på när han ska gå fot;-)

    SvaraRadera