tisdag 3 april 2012

Vi lastar igen och igen

Lastträning på schemat idag och det fungerar hyfsat bra att skicka in honom men han vill inte riktigt ända fram men de kommer nog snart om vi bara tränar på. Han blev lite off en stund idag utav någon anledning och bara stängde av lite en stund men jag fick på honom alla gånger jag ville så jag hoppas att vi innom en ganska snar framtid kan komma ut på vägarna lite. Känner bara att jag vill låta det ta sin tid nu när jag ändå har lagt ner så mycket jobb på att han ska kännas lugn och trygg.  Blev inga bilder idag och det hände inte sådär överdrivet mycket så jag har inget roligt att skriva om.
I morgon jobbar jag och sen på torsdag hoppas jag på att det kan va soligt och någora plus så att banan tinar lite så att jag kan rida ett pass där.

1 kommentar:

  1. sv: Haha, känner igen varje punkt på det där inlägget ;)
    Nej det er ut som att det kommer sluta i en måttad Childeric ändå. Huamig :3

    (kan inte kommentera din blogg via iPhonen :O )

    SvaraRadera