onsdag 4 april 2012

vem bestämmer...

...att det alltid är fint väder när jag jobbar?

jag håller tummarna för att det är minst lika fint i morgon så att jag kan rida på banan en sväng innan vi beger oss mot ullared.
i morgon kommer fokus att ligga på övergångar och att han svarar direkt när jag ber om gas eller broms. och skulle det va så att underlaget känns hårt så får det bli lite skritt och trav iallafall.

jag och hovis har pratar lite om flappskor med tanke på alla dessa tappskor men jag har inte någon erfarenhet av sådana alls så är det någon som har de så får ni hemskt gärna skriva en liten kommentar.
fortsatt trevlig dag!


1 kommentar:

  1. Det är jag som bestämmer det serru, för om det är fint väder när du jobbar betyder ju det att det är fint väder när jag är ledig.. ;)

    SvaraRadera