söndag 1 april 2012

Långpromenad

Vakna tidigt idag på morgonen och  kände mig riktigt utvilad. Så skönt!
Åkte till stallet och tog ut hästarna och mockade stallet och fixade med foder och vatten så att allt sådant är ordnat till kvällen. Körde vidare hem till mamma och pappa där jag och Keano åt frukost och sedan begav vi oss ut på en promenad på 7 km. Solen lyste och värmde på men vinden va väldigt kall och jag fick mig en riktig påminnare om att det är trots allt bara 1 april och även om de har varit så varmt och skönt så är det ett tag kvar innan de är vår.

Keano sprang som en tok och sparade inte på energin precis så i slutet va han riktigt trött och när vi kom hem intog han ryggläget och har legat och snarkat sedan dess.

Om det finns någon som har någon bra ide på vad för färger på schabrak som är snyggt till en fux så får ni gärna skriva en liten kommentar. (Inte brunt, beigt eller vitt. De har jag redan massor av;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar