söndag 22 april 2012

Hoppeliskutt

Idag har Knatte varit lite hopphäst med min lillasyster och jag kan nog börja med att nämna att han inte har hoppat en enda gånge sedan jag köpte honom dvs på minst 9 månader nästan...
Visste inte riktigt hur han skulle reagera men jag trodde nästan mest att han skulle riva hela tiden då han är en riktigt luns men jag måste nog säg att han va en riktig gentelman.
Superbussig på hinder och rev två gånger när han kom för nära men annars så va han duktig!
Kommer nog inte bli någon hoppstjärna precis men han och Fanny va jätteduktiga:-)
Sadeln åkte lite bakåt när han hade hoppat några språng så jag måste föröka köpa en brösta till honom men annars låg den bra!
Här kommer två filmer på dom

Knatte och Fanny
Knatte och Fanny2

Mina nya stigläder va tyvärr för korta så dom måste jag lämna tillbaka eller byta om det finns i herrstorlek. Så tråkigt!

2 kommentarer:

  1. Jag har nog en gammal brösta ni kan få ärva om ni vill.:)

    SvaraRadera
  2. De hade ju varit toppen!:-)

    SvaraRadera