fredag 20 april 2012

Snöblandat regn

Det regnade och snöade väldigt mycket idag på morgonen och va 1 grad varmt när jag skulle till stallet och eftersom jag inte har något regntätt ländtäcke så hoppade jag faktiskt ridningen idag. Det kändes alldeles för kallt med Knattes superkorta sommarpäls!
Om det är någon som vet vad det finns i storlek 165 får ni gärna skriva en liten kommentar. Närstan alla är som störst i storlek full eller storlek XL men XL är bara 155 så jag har inte lyckats hitta något.
Har ändå hunnit med en massa idag så jag är rätt nöjd ändå och hoppas på att vädret stämmer i morgon med uppehåll iallafall på förmiddagen.

Jag va ute med Keano en timme i regnet och tacka vet jag hans back on track täcke och regnjacka. det va fruktansvärt kallt och jag längtade hem många gånger under promenaden. Men när man väl kommer hem känns de rätt skönt ändå.
Nu har jag gjort vit choklad pannacotta och lagt köttet i marinad så nu längtar jag efter fredagsmys. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar