söndag 15 april 2012

Kvällspromenad

Idag har det varit en väldigt härlig dag!
Började dagen men att hämta Becca och åka en sväng till Charlies och Hööks där jag köpte lite bra att ha grejer som höpåse, hinkar och lite hakar och småplock. Tittade på dom här snygga stigläderna ifrån Charlies som jag tror att jag ska köpa sen när jag har fått lite lön.
Tycker de är så snyggt med dom där små stenarna och jag är en riktig sucker för bling bling så jag tycker att det skulle va en snygg detalj. Är dock lite tveksam på om färgen blir bra till sadeln eftersom dessa bara finns i brunt. Min sadel är dock brun men väldigt mörk så den är nästan svart. Får väl köpa ett par och se hur det ser ut.
Åkte till stallet och mockade bara lite och pussade på Knattsson i hagen och längtar redan  nu efter ett pass på banan i morgon. Har inte planerat riktigt vad vi ska göra än men jag tror jag ska satsa på lite sidvärters.
Åkte till ett grannstall och hälsade på lite och de är alltid så himla roligt att få se alla olika sorters stall och lösningar på olika problem. Detta stallet hade jätte högt i tak så det kändes hur stort som helst även om det inte va jättemånga boxar. Väldigt härlig luft och ger sådan rymd!

Avslutade kvällen med en långpromenad i solen och lite duggregn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar